تامین و تدارکات

19 اسفند 1399 20:17
thumbnail

شرکت صنعتگران کیمیای بهنیا با در اختیار داشتن کادر فنی و مهندسی مجرب و با استفاده از متدهای نوین و منطبق با استانداردهای معتبر بین المللی و مشارکت با شرکتهای داخلی و خارجی با بهره گیری از اصول بازرگانی ، مهندسی خرید ، پشتیبانی ، سرویس و نگهداری و مواردی از قبیل تهیه تجهیزات تخصصی ، بهینه نمودن و رفع عیب تجهیزات متداول ، آمادگی خود را جهت همکاری و ارایه خدمات در زمینه های زیر اعلام میدارد.

 

1 بخش تامین کالا و مواد شیمیایی و کاتالیستها:

این بخش با توجه به ارتباطات لازم توانایی تامین و تدارکات کالا و خدمات و مواد شیمیایی و کاتالیستها مربوط به طیف وسیعی از کالاهای مورد نیاز صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و نیروگاهی و صنعت حفاری ، از منابع داخلی و همچنین تولیدکنندگان خارجی را دارد.

 

2 مدیریت ساخت و تولید :

این بخش با توجه به نیازهای کارفرمایان مختلف و بررسی های لازم قطعات مورد نیاز بخشهای صنعت را توسط تیم طراحی مجرب که خود در پروژه ها و سایت های مختلف شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی حضور فعال داشتند و با استناد از کارگاه های مختلف همکار در تهران ، خدمات مورد نیاز را با روش ها و امکانات موجود ساخت و تحویل مینماید.

در این زمینه کوشش شده است حتی در صورت تمایل کارفرمایان طراحی بهینه تری برای قطعات و دستگاه های درخواستی صورت پذیرفته و بر اساس آن کار انجام پذیرد.

تازه ها در سایت
featured قبل از سال 96 بیشتر بخوانیم
featured پروژه های خاتمه یافته در سه سال اخیر بیشتر بخوانیم
featured پروژه های در دست اجرا بیشتر بخوانیم