آموزش

19 اسفند 1399 20:17
thumbnail

شرکت صنعتگران کیمیای بهنیا در استقرار در آموزش منطقه ویژه پارس جنوبی به عنوان متولی برگزاری دوره های آموزشی کاربردی مبتدی تا پیشرفته در زمینه طراحی ، نصب ، راه اندازی ، تعمیر و نگهداری تجهیزات دوار (پمپ ، کمپرسور ، توربین ، توربو اکسپندر) در مجموعه آموزشی جوار کارگاهی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی میباشد.لازم بذکر است شرکت صنعتگران کیمیای بهنیا نماینده شرکتهای آموزشی مستقر در این مرکز است.

این شرکت در راستای ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی تخصصی در زمینه پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی نسبت به فعال نمودن واحد آموزش و پژوهش اقدام نمود ت بتواند ضمن توسعه شرح خدمات آموزشی ، به لحاظ کیفی نیز نیازهای کارفرما در بخش مشاوره و سرمایه گذاری را پوشش دهد.

 

آموزش :

برنامه ریزی و اجرای آموزش های تخصصی در زمینه نصب ، پیش راه اندازی و راه اندازی ، تعمیر و نگهداشت و بهره برداری صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

 

پژوهش :

مشاوره سرمایه گذاری و امکان سنجی ، تحقیقات بازار ، تهیه دستور العمل های اجرایی ، ارزیابی و ممیزی سازمان

 

 

شرکت صنعتگران کیمیای بهنیا امرو اطلاعات کمی و کیفی جامعی را در اختیار پروژه ها قرار میدهد که این اطلاعات بصورت تخصصی ارزیابی شده و قابلیت فنی و مهندسی آن با بهره گیری از تیم حرفه ای تحلیل میگردد.

شرکت صنعتگران کیمیای بهنیا پروژه های آموزشی و پژوهشی را با بهره مندی از استاندارد های روز بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای ، تدوین و با بهره گیری از اساتید مجرب و بکار گیری نظام افزارهای شبیه سازی و تجهیزات آموزشی اجرا مینماید.

 

تازه ها در سایت
featured قبل از سال 96 بیشتر بخوانیم
featured پروژه های خاتمه یافته در سه سال اخیر بیشتر بخوانیم
featured پروژه های در دست اجرا بیشتر بخوانیم